Team van de week Dames 2

Nieuws afbeelding 17-3-2024
Deze week aan ons de eer, Dames 2! Na een zaalseizoen vol goede wedstrijden hebben we inmiddels alweer 3 veldwedstrijden achter de rug.

De eerste wedstrijd begonnen we meteen sterk en na een wedstrijd vol mooi balbezit wonnen we met 2-5 van de Kikkers! Zonder coach wisten we het goed uit te spelen. Roos maakte gelijk een mooie goal in haar debuut, en dat was ook meteen haar afsluiting. Helaas zit ze voorlopig weer in het gips.
De week erop moesten we thuis tegen HBS. Dit was een lastige pot, veel aanvallen maar helaas ook veel tacklebacks. Door twee mooie goals en vele reddingen van onze topper Lieke hadden we netjes 2-1 gewonnen.
Deze week moesten we al vroeg uit de veren voor een uitwedstrijd tegen Westerpark. Al snel kwamen we op 1-0 voorsprong door een strafcorner van Feline, die beide palen raakte maar er wel inzat! Ondanks het harde werken werd onze kennis van de regels niet beloond. Uiteindelijk kregen we dan ook een tegendoelpunt en daarmee was de eindstand 1-1.

Bij al deze wedstrijden werden we goed geholpen door onze inmiddels vaste invaller (of bijna teamgenoot) Fenna. Aankomende weken gaan we weer volop voor de winst om ons plekje bovenaan te bemachtigen! Zien we jullie zondag om 11.00 uur op HVM om ons aan te moedigen tegen AMVJ?