Verslagen

Team van de week JO8-1

Nieuws afbeelding 13-11-2023
Het is tijd om de schijnwerpers te richten op een bijzonder team dat onze club dit seizoen vertegenwoordigt - JO8-1! Dit team, bestaande uit negen fantastische jongens - Riley, Ties, Tibbe, Sem, Kaj, Olivier, Daan, Luuk en Gijs, heeft al een opmerkelijke reis achter de rug.

Ondanks de onvoorspelbare Nederlandse weersomstandigheden hebben deze jonge atleten twee keer in de stromende regen getraind. Maar hun vastberadenheid en vasthoudendheid zijn niets minder dan bewonderenswaardig. Ze bleven onverstoord en toonden hun ongeƫvenaarde teamgeest.

Afgelopen zaterdag moesten ze vroeg uit de veren om op tijd in Amsterdam te zijn voor hun wedstrijd tegen VVV. Hoewel het resultaat niet was wat ze hadden gehoopt en de wedstrijd met 9-15 verloren ging, was de glimlach op hun gezichten na afloop onmiskenbaar. De vreugde van het samenspel en de passie voor hockey overtroffen ruimschoots de score.

JO8-1, jullie laten zien wat echte teamgeest is, ongeacht de uitdagingen die jullie tegenkomen. Blijf die passie en vastberadenheid vasthouden, want jullie zijn de toekomst van onze vereniging. Blijf trainen, blijf lachen en blijf samen groeien!

Laten we deze jongens blijven aanmoedigen en inspireren terwijl ze blijven schitteren op en buiten het veld.