Verslagen

Team van de week JO14-1

Nieuws afbeelding 1-10-2023

Afgelopen zaterdag speelden we tegen Hurley. Dit was een wedstrijd die we moesten winnen, omdat zij nog op 0 punten stonden en wij op de eerste plek staan! Eerst werden de tactieken besproken in de kleedkamer en daarna stapten we het veld op! Nog even inspelen, de tos en daarna het fluitsignaal dat we mochten beginnen.

Al snel werd er gescoord, maar de goal werd afgekeurd, omdat de scheidsrechter dacht dat er buiten de cirkel werd geschoten. Gelukkig maakte Gijs snel daarna een mooie solo-actie en scoorde toen de 1-0! 🎉

Hurley had een kans via een counter en sprintte de cirkel in, maar gelukkig hebben wij een elektrische motor genaamd Gijs achterin die de bal afpakte voordat de speler überhaupt kon schieten. Ondanks dat de scheidsrechters niet al te best waren zijn we vol over Hurley heen gegaan met een mooie strafcorner goal van Iloy en de 3-0 die werd gemaakt door Rowan!

Hurley kreeg tussendoor nog een schotkans, maar dat leek meer op een pass en Rowen kon die bal dus ook makkelijk stoppen en wegspelen. 30 seconden voor het eindsignaal maakte Gert het laatste doelpunt om het 4-0 te maken! En hierdoor was de wedstrijd binnen!

Nadat we iedereen een handje hadden gegeven, gingen we met een goed gevoel lekker limonade drinken! De scheidsrechters gingen mee met Hurley en er was nog even een discussie of het niet 5-0 was geworden, maar de scheidsen gaven niet mee... We hebben op de terugweg nog even gelachen dat wij gelukkig niet in de file stonden op de A2 en hebben daarna op de club nog even afgesloten.

OP NAAR HET KAMPIOENSCHAP!