Team van de week MO9-2

Nieuws afbeelding 24-9-2023

Team van de week MO9-2

Afgelopen woensdag en vrijdag werd er hard getraind op het veld. Nieuwe technieken werden aangeleerd, bijv. hoe pak je de bal van je tegenstander en zigzaggen. Deze technieken hebben we heel mooi teruggezien in de wedstrijd zaterdag.

Julie die als keeper stond heeft heel goed verdedigd. Ze was niet bang als er een bal haar kant op kwam rollen, ze stond haar mannetje en hield met succes de meeste ballen tegen! Abigail, Gaya en Naomi speelden de bal heel mooi naar elkaar toe en renden zo over het hele veld. Het was mooi om te zien hoe soepel het ging!

Livia sloeg een goede harde bal naar Gaya die zij weer goed op kon vangen. Zo werd ook het eerste punt gescoord, wat een mooie samenwerking! Romy ving de bal goed op en speelde het mooi door, vocht voor de bal als ze die kwijt is geraakt, en met succes kreeg ze hem weer terug.

Wanneer de bal uit ging, speelde Mylena de bal mooi naar de andere spelers door. Door een goede samenwerking van Naomi en Gaya, scoorde Gaya nog een keer voor het team. Met een razende snelheid stuurde Livia de bal helemaal van achterin via de zijkant naar voren. Gaya pakte gelijk haar kans toen de bal werd aangespeeld door de tegenpartij en scoorde zo het derde doelpunt.

Even was er een time-out door de stromende regen, maar de meiden speelden liever verder!

Romy nam de bal en speelde deze mooi door naar Gaya die op haar beurt weer een doelpunt kon maken. Het spel eindigde helaas met 4-5 voor de tegenpartij, maar wat hebben onze meiden goed gestreden!

De twee coaches, Britt en Suus, stuurden het team strategisch aan en langs de zijlijn stonden de enthousiaste ouders.

Het was een mooie wedstrijd om naar te kijken met een gezellige sfeer ondanks de regen!