Feest commissie

TROPCIAL NIGHT SV ARGON 24 JUNI

Nieuws afbeelding 23-6-2022

Aanstaand weekend wordt het Jubileumjaar van SV Argon afgesloten met diverse activiteiten voor jong en oud. Een daarvan is de Tropical Night op vrijdag 24 juni voor alle jeugd leden van O13 tot en met O17 van Argon en HVM. Leden die dit feestje met elkaar willen vieren hebben in de afgelopen weken al een entreekaart afgehaald. Mocht je het kaartje nog niet gehaald hebben en toch nog interesse hebben, app dan even naar Monique van SV Argon 06-55512893 of Dana van HVM 06-12256654.De feestavond start om 20.00 uur en vindt plaats in de Argon kantine. DJ Stijnthy zal de boxen flink laten dreunen om er een onvergetelijke avond van te maken. De avond eindigt om 23.30 uur. Leden die een kaartje hebben verwachten wij natuurlijk de hele feestavond maar mocht uw kind besluiten de kantine eerder te verlaten dan doet hij/zij dat op eigen risico. Wij willen u als ouder/verzorger dan ook vragen hier met uw kind afspraken over te maken. Tijdens de Tropical Night wordt geen alcohol geschonken en is het zelf meenemen ook niet toegestaan. Hier zal ook op gecontroleerd worden. We hopen er een mooie Jubileum editie van te maken! Als er nog vragen zijn benader dan even een van de contactpersonen die eerder vermeld staan.

Groetjes, Jubileumcommissie SV Argon