Activiteiten commissie

Wk Nederland - Senegal

Nieuws afbeelding 21-11-2022

WK 2022 : Nederland vs Senegal : 2 -0

Wij als Activiteiten Commissie hebben sinds kort 2 nieuwe commissieleden : Max Aufenacker en Calvin Donker.

Zij hebben (met assistentie van Thijs Gasse) inmiddels het Halloween feest georganiseerd En dat was een groot succes.

Vanavond hebben ze er voor gezorgd, dat meer dan 60 personen (jong en ouder en sommigen met ouders) aanwezig waren voor de 1e WK wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Senegal. Ik schat in dat dit de sterkste tegenstander in de poule is. Lang bleef het spannend en speelde Nederland niet echt overtuigend, maar uiteindelijk werd er toch ruim met 2-0 gewonnen.

Ook dank aan Rob, Koen, Carmen en Marcel die ervoor gezorgd hebben, dat er voldoende te eten en drinken was.

Laten we hopen dat Nederland ver komt en we nog diverse keren de wedstrijden in het clubhuis kunnen zien.