Feest commissie

Lustrumfeest 18 juni

11-6-2022
Goedemiddag HVM'ers,

Wij beseffen ons dat we in eerdere berichtgeving rondom het Lustrumfeest van 18 juni niet helemaal duidelijk zijn geweest en dat dit de nodige vragen oproept.

Splitt heeft een 100-tal sportverenigingen aangeschreven waarin zij hebben aangeboden een avond met DJ mogelijk te maken op de vereniging. Als tegenprestatie promoten zij die avond de Splitt-app. Dat is ook de reden waarom we de 18e allemaal met de Splitt app betalen. Dit betekent dus ook dat de avond voor een groot deel wordt gesponsord door Splitt. Hier hebben wij mee ingestemd, dus ons verzoek is ook om dit experiment een kans te geven. Er is al communicatie rondgegaan over gebruik van de app. Splitt zal op de avond zelf ook aanwezig zijn om eea te kunnen begeleiden.

Daarnaast veroorzaakt de prijs van het eten nogal ophef. Ik kan melden dat dit meer is dan een broodje pulled-pork.

Wat we die avond hebben is namelijk een uitgebreid BBQ-buffet met oa pulled-pork, worstjes, verschillende spiesen. Uiteraard zijn er ook vegetarische alternatieven. Ook is er een uitgebreid saladebuffet, frietjes en zal de IJssalon aanwezig zijn met overheerlijk schepijs. We trappen af met een welkomstdrankje, al dan niet alcoholisch.

Het lustrumfeest begint om 16 uur met de wedstrijd tussen Heren 1 en oud Heren 1!
Vanaf 18 uur kan men genieten van het heerlijke BBQ buffet!
Vanaf 18:30 barst het feest los onder leiding van DJ Rick Romijn (oud side-kick van Edwin Evers) !

Laat even weten of of jullie komen door te mailen naar: [email protected]

Wij hopen jullie allemaal te zien, tot dan!
Bijlage