Wijnactie met Prinselijk Proeven levert 700 euro op!

Nieuws afbeelding 25-1-2024
Sinds kort is Prinselijk Proeven onze nieuwe sponsor! In samenwerking met hen organiseerde wij afgelopen december een mooie wijnactie voor de feestdagen. Leden konden een doosje rode wijn, witte wijn of een combinatie van beide bestellen, waarbij een deel van de opbrengst naar HVM zou gaan. Hier is goed gebruik van gemaakt en deze succesvolle wijnactie heeft HVM 700 euro opgeleverd! Een bedrag waar wij als club erg blij mee zijn!

Daarnaast is Prinselijk Proeven nu ook de nieuwe wijnleverancier van de club. De wijnen achter de bar worden voortaan verzorgd door Prinselijk Proeven. Ook hebben we nog diverse leuke ideeën voor de toekomst, zoals een wijnproeverij en een zomer wijnactie.

Wij als club zijn dankbaar dat steeds meer bedrijven en middenstanders uit de gemeente de club willen ondersteunen. Ben je inmiddels ook enthousiast geworden en zou je HVM graag willen sponsoren, stuur dan een mail naar [email protected].