Trimmers

HVM start met trimhockey op vrijdagochtend!

6-5-2023
Sportief bewegen in de buitenlucht? Dat kan bij Hockey Vereniging Mijdrecht nu ook in de ochtend. Op vrijdag 12 mei om 10.00 uur start een nieuwe Trimmershockeygroep. En jij kunt ook aansluiten. Hockey-ervaring is niet noodzakelijk. Iedereen kan meedoen!

We starten dit initiatief naast de bestaande groep die op woensdagavond traint. Trimhockey is lekker trainen zonder verplichtingen met een gezellige derde helft in het clubhuis. Daarnaast zijn er regelmatig hele leuke (35+)Trimmerstoernooien waar je aan deel kunt nemen.

Wil je in teamverband een uurtje sporten tussen het naar school brengen en halen van de kids? Of even je hoofd leeg maken tussen al die zakelijke besprekingen? Kom dan op 12 mei ervaren of trimhockey iets voor jou is. Wij zorgen dat er een hockeystick voor je klaar staat. En natuurlijk mag de koffie met wat lekkers ook niet ontbreken.

Voor meer informatie of aanmelden kun je contact opnemen met Elly van Dijk, e-mail: [email protected].