Trimmers

Trimmers open trainingsavond!

8-4-2023
DE TRIMMERS BREIDEN UIT!

Lekker trainen zonder verplichtingen en een gezellige derde helft in het clubhuis. Dat is al jaren de succesformule van onze Trimhockeygroep. De training is op de woensdagavond om 20.45 uur en wordt begeleid door een trainer uit de Heren 1. Daarnaast zijn er regelmatig hele gezellige Trimmerstoernooien waar je aan deel kunt nemen!

Trimmen in de avond of ochtend:
Naast de avondgroep hebben we het plan om bij voldoende animo, ook met een ochtendgroep te gaan starten. De dag moeten we nog vaststellen, maar we denken aan de woensdag- of vrijdagochtend van 10.00 – 11.00 uur. Past de ene week de avond beter en de week erop de ochtend? Geen probleem, je bent flexibel in je keuze.

Voor de ochtendgroep zijn we nog op zoek naar een trainer (of een groep met trainers die op toerbeurt training willen geven). Ben of ken jij de trainer die vitaliteit en gezelligheid weet te combineren, meld je dan nu aan via [email protected]!

Ervaar trimhockey!
Op 19 april om 20.45 uur organiseren we een gratis open training zodat je kunt ervaren of trimhockey iets voor jou is. Hockeyervaring is fijn, maar absoluut niet noodzakelijk. Iedereen kan meedoen! Wij zorgen dat er een hockeystick voor je klaar staat. Uiteraard sluiten we de avond af met een gezellige borrel in het clubhuis.

Voor meer informatie kun je contact opnemen via [email protected]

Graag tot 19 april!