Activiteiten commissie

De HVM Whisky proeverij

Nieuws afbeelding 11-11-2022

De HVM Whisky proeverij

zaterdag 26 november 2022 (20:00 - 23:00)

Waarde vrienden van HVM!

Het is alweer lang geleden dat de laatste HVM whiskyproeverij werd gehouden. Natuurlijk mede door Covid19.

Deze avond is voor leden vanaf 18 jaar (wordt gecheckt), maar natuurlijk ook voor de ouders van (jeugd) leden.

Een geweldige belevenis met de Islay Nippers

Dit is een groep van oud HVM-leden/ouders, die al heel vaak in November naar Scotland zijn geweest. Jarenlang heeft Nol Vos de proeverij begeleid met mooie verhalen. Dit jaar zal Pieter Boogaard dit doen. Wij hebben er alle vertrouwen in en wellicht zijn andere leden van de groep ook aanwezig.

Je geniet die avond van vijf Malt Whisky's van de bovenste plank. Natuurlijk met mooie plaatjes en nog mooiere verhalen. De Engelse kazen en toastjes staan natuurlijk klaar.

De spelregels zijn simpel. Om het leuk te houden, kunnen we niet meer dan zo’n 30 deelnemers herbergen. De deelnameprijs is €15,- per persoon. De inloop is vanaf 19:30 uur voor de koffie en we starten om uiterlijk 20.00 uur met de proeverij.

Je kunt jezelf aanmelden door een mail te sturen naar [email protected]

Graag tot zaterdagavond 26 november

HVM Activiteitencommissie