Activiteiten commissie

HVM JA en MA tegen Zuid Afrikaanse teams

Nieuws afbeelding 9-10-2022 Donderdag 6 oktober was het eindelijk zover.
De hockeywedstrijden van de MO18-1 en de JO18-1 tegen teams uit Zuid-Afrika!
Een grote spelersbus arriveerde rond de klok van zeven op het parkeerterrein van HVM.
Bij aankomst vielen alle leuke versieringen gelijk op. In en rond het clubhuis hingen leuke Zuid- Afrikaanse vlaggetjes, en in de mast was de Zuid- Afrikaanse vlag gebroederlijk gehesen naast de HVM vlag.
Toen iedereen aanwezig was, zijn alle spelers met elkaar op de foto geweest! De JO18-1 begon met een heerlijk buffet van @tapasbijdebuurvrouw, wat volgens onze gasten het lekkerste eten tot nu toe was!
Overheerlijke pasta's en lasagna waren in mum van tijd op. Tegelijkertijd startte op het waterveld de wedstrijd van de meiden van de MO18-1, nadat zij de Zuid-Afrikaanse gasten hadden verblijd met een vaantje ter herinnering aan deze wedstrijd.

Deze wedstrijd is geƫindigd in een 3-0 winst voor de HVM-meiden, waarna ook zij genoten van het heerlijke eten. Om 20.00 was de JO18-1 aan de beurt voor hun wedstrijd, met veel publiek werd deze wedstrijd met 0-2 afgesloten. De Zuid-Afrikaanse jongens bleken een tandje te sterk voor de jongens van HVM, maar dat mocht de goede sfeer niet drukken.
Na afloop waren de teams druk in de weer om shirts te wisselen.

Vervolgens kwamen alle teams in het clubhuis samen en werden de Zuid-Afrikaanse gasten nog verrast met een hockeybal ter ere van het 45-jarige bestaan van HVM dit jaar.

Als dank voor de leuke en goed georganiseerde avond leidden zij een Zuid-Afrikaans bedankt lied "Dankie" in, wat luid werd meegezongen. Met een ijsje in de hand vertrokken ze daarna naar de spelersbus en werden ze door de jongens en meiden van HVM uitbundig uitgezwaaid.

Al met al een geslaagde avond!