Vacature: Sponsor-, Ledenwerving en PR Commissie   Lid

Omschrijving
Profiel HVM kent grofweg 3 belangrijke bronnen van inkomsten: 1. Contributiebijdrage van de leden, 2. Barinkomsten 3. Sponsoring. Er is momenteel 1 persoon die zich met sponsoring bezighoudt en daarom zijn wij nadrukkelijk op zoek naar uitbreiding. Taken: • Contacten leggen met potentiële sponsoren voor HVM; • Verder ontwikkelen van sponsorbeleid en nieuwe proposities bedenken; • Bewaken van relaties en sponsorcontracten; • Sluiten van nieuwe contracten; • Bewaken en (laten) uitvoeren van gemaakte afspraken met sponsoren • Communicatie met het bestuur; • Optioneel: Lid van het bestuur; Hockeykennis is voor deze functie handig maar niet absoluut noodzakelijk. Heeft u affiniteit met hockey en wellicht eigen kinderen in de jongste jeugd, dan is dat een heel goede basis. Enthousiast? Laat het ons weten via [email protected].
Aantal uren 0

Heb je vragen of wil je de functie graag hebben mail dan naar [email protected]