Vacatures

Vacature: Technisch Technische Commissie  Jongste Jeugd

Omschrijving
Profiel De jongste jeugd betreft alle kinderen van 4 t/m 9 jaar. De kinderen starten als Funkeys (4 en 5 jaar), waarna ze op hun 6e jaar overstappen naar de categorie O8-categorie. In het eerste jaar trainen ze voornamelijk en vanaf hun zevende spelen ze wedstrijden drie-tegen-drie. Na twee jaar hockeyen in de O8-categorie, maken kinderen de overstap naar de O10-categorie: eerst in een zestal op een kwart veld en het jaar erna in een achttal op een half veld. Vanaf hun tiende jaar maken de kinderen de overstap naar de O12-categorie en vallen ze niet meer onder de jongste jeugd. Het aantal jongste jeugdleden bij HVM groeit enorm. We zien wekelijks nieuwe kinderen die komen proef trainen en een groot deel daarvan wordt lid. Dit zijn vooral meisjes, maar ook bij de jongenslijn zien we gelukkig een stijgende lijn. Een aantal jaar geleden zijn we een weg ingeslagen die tot nog toe erg goed bevalt. Al vanaf de jongste jeugd laten we de kinderen samen spelen met vriendjes en vriendinnetjes van hetzelfde niveau. Dit komt de ontwikkeling ten goede en zorgt ook voor veel spelplezier. Om dit allemaal in goede banen te leiden, zijn 1 of 2 TC-leden jongste jeugd nodig. Wat houdt de functie in? • trainingsgroepen voor de Benjamins en Funkeys samenstellen (samen met Erik-Jan van • Tol); • selecties organiseren voor de F- en E-teams (groepen maken, trainingen bekijken, • beoordelingen innemen, met trainers/coaches overleggen en gesprekken voeren op de • bezwaar-avonden); • F- en E-teams vormen naar aanleiding van selecties en de beoordeling van trainers (TIPS); • nieuwe leden verwerken in LISA en welkomstmails versturen; • mails aan het adres van de jongste jeugd beantwoorden; • eens in de zes weken vergaderen met de hele TC. • regelmatig je gezicht laten zien op het veld: bij de trainingen of wedstrijden, om feeling te houden met wat er speelt bij ouders, trainers, coaches en kinderen. Hockeykennis is voor deze functie handig maar niet absoluut noodzakelijk. Heeft u affiniteit met hockey en wellicht eigen kinderen in de jongste jeugd, dan is dat een heel goede basis. Enthousiast? Laat het ons weten via [email protected].
Aantal uren 0

Heb je vragen of wil je de functie graag hebben mail dan naar [email protected]

30-4 TC vergadering