FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Arbitrage  Aantal vragen: 1
 Bardienst  Aantal vragen: 1
 Bestuur en Commissies  Aantal vragen: 1
 Praktische vragen  Aantal vragen: 2
 Vacatures  Aantal vragen: 5

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Bestuur en Commissies
Wedstrijdsecretariaten

De Wedstrijdsecretariaten zorgen voor de indelingen van de wedstrijddagen. En daarvoor moet veel georganiseerd en afgestemd worden. Dat begint bij het bondsbureau van de KNHB dat de gegevens van de competities opstelt. De Wedstrijdsecretariaten zetten deze gegevens om in wedstrijdschema’s. Deze gelden over het algemeen tot aan de winterstop, waarna de gegevens voor de tweede helft van de competitie volgen.

Met de andere clubs worden voor ieder weekend de tijden afgesproken waarop de wedstrijden worden gespeeld. De tijden van een thuiswedstrijd bepalen wij, die van een uitwedstrijd bepaalt de club waar we naartoe gaan.

U vindt het wedstrijdschema met de tijden iedere week op onze website en op de KNHB website. Als een wedstrijd wordt afgelast meldt het desbetreffende wedstrijdsecretariaat dit aan de coaches. De coaches zetten de belcirkel in werking die ze met hun teamleden hebben afgesproken, zodat iedereen op tijd hoort dat de wedstrijd niet doorgaat. De afgelaste wedstrijden worden alsnog gespeeld op de vooraf geplande inhaaldagen.

Twee personen bemannen de wedstrijdsecretariaten. Er is een aparte wedstrijdsecretaris voor de senioren, een voor de A-B-C-D-E-F jeugd en een voor het zaalhockeyen.