FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Arbitrage  Aantal vragen: 1
 Bardienst  Aantal vragen: 1
 Bestuur en Commissies  Aantal vragen: 1
 Praktische vragen  Aantal vragen: 2
 Vacatures  Aantal vragen: 5

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Praktische vragen
Hoe weet ik of de training of wedstrijd doorgaat?

Training (gewijzigd)
Zonder bericht gaan de trainingen door. Bij slecht weer, of door omstandigheden die een veilige training in de weg staan, kunnen bij alle teams de trainingen worden afgelast; dit ter beoordeling van de trainer of na een veldkeuring.

Voor de mini's geldt daarbij: op het moment dat de kinderen al aanwezig zijn en de training niet voortgezet kan worden, zal de trainer de kinderen meenemen naar het clubhuis en daar de tijd volmaken met hockey-theorie of spelletjes, in afwachting van de komst van de ouders.

Wedstrijd
Als een wedstrijd (thuis dan wel uit) niet doorgaat meldt de betreffende wedstrijdsecretaris dit aan de coach. Deze zet de belcirkel in werking.

Wat te doen wanneer beide teams dezelfde kledingkleur hebben?
Het uitspelende team moet zorgdragen voor afwijkende kleding. Dit in verband met eventuele sponsor vermeldingen op het thuisspelende tenue.