FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Arbitrage  Aantal vragen: 1
 Bardienst  Aantal vragen: 1
 Bestuur en Commissies  Aantal vragen: 1
 Praktische vragen  Aantal vragen: 2
 Vacatures  Aantal vragen: 5

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Vacatures
Arbitrage opleidingscoordinator

Vind je, dat je net als andere ouders of spelers, je bijdrage zou kunnen leveren aan het hockeyplezier op onze club?

Is in contact zijn met voornamelijk jongeren rond 16 jaar iets wat je wel ziet zitten? Dan is één van onderstaande (of misschien wel beide taken) een leuke taak voor jou.

• 2x in het seizoen een examendatum plannen met de knhb examinator, ca. 18 deelnemers per keer hiervoor uitnodigen en de betreffende avond als gastheer/vrouw optreden.
  • Coördineren, dat nieuwe scheidsrechters met hulp van ervaren scheidrechters en elkaar hun eerste wedstrijdjes gaan fluiten.

Wil je reageren of heb je vragen?

Mail naar: [email protected]

----------------------

Ervaren scheidsrechters
ERVAREN SCHEIDSRECHTERS die beginnende scheidsrechters willen begeleiden bij het fluiten van hun eerste wedstrijden.

Ook de "jong volwassenen” worden van harte uitgenodigd om te reageren!
Wil je reageren of heb je nog vragen?

Mail naar: [email protected] | [email protected] | [email protected]

Leden activiteitencommissie

Houd jij van een feestje? Dan is de activiteitencommissie dé commissie om jouw steentje voor HVM aan bij te dragen. De activiteitencommissie organiseert, vaak samen met andere commissies, verschillende activiteiten op en rondom de club met als doel: een gezellige vereniging waar je je thuis voelt en waar het gezellig toeven is. De activiteitencommissie bestaat uit meerdere personen waardoor de verschillende activiteiten onder elkaar worden verdeeld en het ook leuk blijft om te doen. In de afgelopen periode hebben een paar leden na een jarenlange, tomeloze inzet afscheid genomen en daarom is de activiteitencommissie naarstig op zoek naar minimaal 2 extra, enthousiaste vrijwilligers!

Voorbeelden van activiteiten die door de commissie (mede) georganiseerd zijn / worden:

• Afslagborrel voor de start van het nieuwe hockeyseizoen
  • Sinterklaasfeest voor de jongste jeugd
  • Nieuwjaarsborrel voor leden en oud-leden
  • Geselluge Zondag op een zondag met veel thuisspelende heren – en damesteams
  • Geselluge Vrijdag eten op de club
  • Openingsfeest van het nieuwe veld
  • Familietoernooi

De commisie vergadert gemiddeld één keer in de twee maanden voor het evalueren en plannen van de activiteiten.

Voor het seizoen 2014-2015 staat in ieder geval het inmiddels fameuze familietoernooi gepland waaraan leden kunnen deelnemen en zelf teams kunnen samenstellen uit familie, vrienden of andere bekenden.Verder bedenken we graag samen mét jou leuke activiteiten die we kunnen gaan organiseren. Hierbij kunnen we natuurlijk putten uit een aantal succesvolle activiteiten uit het verleden.

Als je interesse hebt kun je contact opnemen met de voorzitter van de activiteitencommissie:

Flora Leijenhorst (voorzitter, [email protected]
Scheidsrechters aanwijzer Back-up
Scheidsrechtersaanwijzer Back-up

De aanwijzer zorgt wekelijks voor de
INDELING VAN DE SCHEIDSRECHTERS BIJ COMPETITITIEWEDSTRIJDEN
Een adminstratieve klus die gemiddeld een uur per week kost.

De indeling gebeurt in LISA, zodat een belangrijk deel van de werkzaamheden is geautomatiseerd. De aanwijzer hoeft zelf geen kennis te hebben van arbitrage. Kennis van computers en mensen is een pre!

Voor aanmelding of meer informatie kunt u mailen naar:
Vrijwilligerscoördinator

De VWC is de spin in het web van de hockeyclub inzake het werven van vrijwilligers en is het aanspreekpunt op het gebied van vrijwilligers. De VWC valt rechtstreeks onder het Bestuur.

Taken:

• Het Bestuur ondersteunen en adviseren bij het beleid m.b.t. vrijwilligers
  • Inventariseren van de behoefte aan vrijwilligers binnen de club (bij commissies en Bestuur)
  • Zorgen voor functieomschrijvingen van de verschillende vrijwilligersfuncties
  • Communicatie verzorgen op het gebied van vrijwilligers(beleid)
  • Aanspreekpunt voor alle zaken m.b.t. de inzet van vrijwilligers
  • (Mede)organisatie van Let’s Roll dag eind juni
  • (Mede)organisatie van vrijwilligersavond (met benoeming van vrijwilliger van het jaar)
  • (Mede)organisatie van Funkeys/Benjamins wedstrijden

Profiel:

• Sociaal
  • Daadkrachtig
  • Communicatief
  • Creatief

Tijdsinvestering:

Aangezien het een nieuwe functie betreft, is de tijdsinvestering een schatting. Naar aanloop van de Let’s Roll dag in juni zal de inzet wat intensiever zijn (2-4 uur per week). Na deze periode neemt de inzet af. Deze functie kan ook door twee personen worden ingevuld.

Aanmelden:

Hebben we jouw interesse gewekt voor deze leuke en uitdagende functie?

Neem dan contact op met Dennis de Jong (06-20708469, e-mail: [email protected]).