Sponsoring en Kleding

Clubshirt en keepershirt

Met ingang van seizoen 2014-2015 beschikt HVM over een clubshirt met daarop bedrijfslogo’s van vier vaste shirtsponsors:

• Advisor ICT Solutions
  • Rabobank
  • Profile Tyrecenter Hogendoorn
  • Zijtveld Accountants

Alle wedstrijdspelers spelen verplicht in dit clubshirt. Het clubshirt (thuisshirt) wordt door HVM aan de leden in bruikleen gegeven. Hiervoor wordt jaarlijks een bijdrage van € 15,00 gevraagd via de contributievergoeding. De trimmers kopen zelf het shirt en betalen geen extra jaarlijkse bijdrage bovenop de contributie.

De keepers van de 11-tallen krijgen een keepershirt van de club in bruikleen tegen eveneens een jaarlijkse vergoeding van € 15,00.

De shirts gaan standaard drie jaar mee en worden daarna in principe weer vervangen. Aan het einde van het seizoen kunnen de leden die een grotere maat van het shirt nodig hebben het shirt omruilen. Hiervoor wordt tijdig een datum gepubliceerd via e-mail.

De bruikleenvoorwaarden en gebruiksvoorschriften staan vermeld in de bruikleenovereenkomst. Deze overeenkomst dient bij uitgifte van het shirt door de ouders / verzorgers of leden (ouder dan 18 jaar) ondertekent te worden.

Nieuwe leden die zich gedurende het seizoen aanmelden kunnen de aanvraag voor een club- of keepershirt mailen naar [email protected]. De kledingcommissie neemt vervolgens contact op voor de verdere afhandeling.

Verder is het per team mogelijk om collectief het uitshirt aan te schaffen. De kosten per shirt bedragen € 34,95 voor juniormaten en € 39,95 voor seniormaten. Interesse hiervoor kan de teammanager / coach kenbaar maken aan de kledingcommissie, [email protected].

Broek, Rok en kousen

Met ingang van seizoen 2015-2016 zijn alle wedstrijdspelers verplicht om in de nieuwe HVM broek / rok en kousen te spelen.

De verkoop van deze kleding verloopt via de HVM clubkleding webshop.

Om zeker te weten welke maat je nodig hebt van de broek / rok hangt er paskleding op de club. Voor het passen hiervan kun je een afspraak maken via de Kleding Commissie, [email protected].

De bestelling op de webshop wordt naar het afleveradres gestuurd dat jij bij de bestelling opgeeft.

De prijzen zijn als volgt:

Junior

Senior

Broek

€ 32,50

€ 34,95

Rok

€ 32,50

€ 34,95

Thuiskousen (rood)

€ 12,50

Uitkousen (wit)

€ 12,50

Trainingspak

Het standaard clubtrainingspak is Adidas T12 (broek blauw, jas blauw). Vanaf 1 januari 2016 wordt het T12 trainingspak vervangen door de T16 in dezelfde kleurstelling.

HVM biedt de mogelijkheid aan bedrijven om het clubtrainingspak per team te sponsoren. Als hier interesse voor is dan kun je contact opnemen met de sponsorcommissie ([email protected]).

De pakken inclusief bedrukking worden aangeschaft door de sponsor bij ClubColors. Daarnaast vragen we aan de sponsor jaarlijks een vergoeding van € 250,00 (contractperiode bedraagt drie jaar) voor de exposure van de bedrijfsnaam.

Het is ook mogelijk om de sponsorvergoeding voor de periode in een keer te voldoen (hierop is een korting van 10% van toepassing).

Hoody

Als alternatief op de trainingspakken bestaat de mogelijkheid om per team hoodies (sweater met capuchon) aan te schaffen.

Dit biedt extra mogelijkheden voor sponsoren binnen jouw eigen team. Je bent vrij om de hoody te vullen met een of meerdere sponsoren en ook vrij om de hoody zelf in te kopen en te laten bedrukken.

Er zijn echter wel enkele voorwaarden:

• De kleur van de hoody is rood, blauw of wit en voor productie zal de sponsorcommissie ([email protected]) goedkeuring moeten geven op de opmaak (bedrukking).
  • Van de netto inkomsten (sponsoropbrengst minus aanschafkosten) vloeit 40% in de kas van de vereniging.
  • De overige 60% is door jullie zelf te besteden aan bijvoorbeeld gebruik van de bar, teamuitjes etc.

Wil je hulp bij de aanschaf van de hoodies, ook dan kun je met ons contact opnemen. Het is ook mogelijk om de facturatie van de sponsorbedragen (m.b.t. bedrijven) via de sponsorcommissie te laten verlopen.