Hockey: Trimmers

Trimmers

De trimhockeyers zijn mannen en vrouwen, verschillend in leeftijd en hockeyervaring, maar onmiskenbaar enthousiast en sportief. Onder hen zien we veel ouders van jeugdleden. Omdat ze de sport van hun kinderen willen kennen of omdat ze ooit zelf speelden en nu de draad weer willen oppakken. Onder de naam ‘No Limits’speelt een deel van de trimhockeyers ook wedstrijden, maar buiten KNHB competitieverband.

Ze trainen van 20.30 tot 22.00 uur op woensdagavond, onder begeleiding van één of meerdere ervaren hockeyers. Zij werken aan de conditie, maar ook aan het stelselmatig verbeteren van het spelniveau.

Na de training is er steevast ‘de derde helft’ en is het vaak nog tot in de late uurtjes gezellig in het clubhuis.

De trimhockeyers spelen ook regelmatig vriendschappelijke wedstrijden, zowel uit als thuis. Leuke, sportieve en gezellige evenementen! De trimhockeyers zijn altijd op zoek naar nieuwe collega-trimmers en nogmaals: hockey ervaring is absoluut geen must!

Voor meer informatie mail naar [email protected]