Clubkleding: Clubshirt

Clubshirt en keepershirt

Met ingang van seizoen 2014-2015 beschikt HVM over een clubshirt met daarop bedrijfslogo’s van vier vaste shirtsponsors:

• Advisor ICT Solutions
  • Rabobank
  • Profile Tyrecenter Hogendoorn
  • Zijtveld Accountants

Alle wedstrijdspelers spelen verplicht in dit clubshirt. Het clubshirt (thuisshirt) wordt door HVM aan de leden in bruikleen gegeven. Hiervoor wordt jaarlijks een bijdrage van € 15,00 gevraagd via de contributievergoeding. De trimmers kopen zelf het shirt en betalen geen extra jaarlijkse bijdrage bovenop de contributie.

De keepers van de 11-tallen krijgen een keepershirt van de club in bruikleen tegen eveneens een jaarlijkse vergoeding van € 15,00.

De shirts gaan standaard drie jaar mee en worden daarna in principe weer vervangen. Aan het einde van het seizoen kunnen de leden die een grotere maat van het shirt nodig hebben het shirt omruilen. Hiervoor wordt tijdig een datum gepubliceerd via e-mail.

De bruikleenvoorwaarden en gebruiksvoorschriften staan vermeld in de bruikleenovereenkomst. Deze overeenkomst dient bij uitgifte van het shirt door de ouders / verzorgers of leden (ouder dan 18 jaar) ondertekent te worden.

Nieuwe leden die zich gedurende het seizoen aanmelden kunnen de aanvraag voor een club- of keepershirt mailen naar [email protected]. De kledingcommissie neemt vervolgens contact op voor de verdere afhandeling.

Verder is het per team mogelijk om collectief het uitshirt aan te schaffen. De kosten per shirt bedragen € 34,95 voor juniormaten en € 39,95 voor seniormaten. Interesse hiervoor kan de teammanager / coach kenbaar maken aan de kledingcommissie, [email protected].