Bar: barcaptains

Barcaptains

Barcaptains zijn voornamelijk ouders van spelende leden die een stukje extra verantwoording nemen met betrekking tot de kantine op de zaterdag. Zij openen (8.30-12.00) en sluiten (16.00- 19.15) de kantine, geven instructie over hoe de diverse apparaten werken (koffiemachine, frituur, kassa etc) en wat de beste werkwijze is.

Met name voor ouders van de jongste jeugd die hun eerste bardienst draaien is de captain een uitkomst gebleken, zodat niemand zenuwachtig hoeft te zijn, indien zij iets nog niet kunnen.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe barcaptains om het zo voor iedereen werkbaar te houden en de taken op de club eerlijk te verdelen . Dus mocht je geïnteresseerd zijn kun je je altijd melden via [email protected] en dan nemen wij contact met je op!  Uiteraard werken wij je eerst in, voordat je jouw kennis weer kunt overdragen op de barmedewerkers van die dag…..welkom!