Bar: beleid

Bardiensten beleid

De bardiensten in de kantine van de club dienen een tweeledig doel. Ten eerste is het daardoor mogelijk dat mensen tijdens en/of na de wedstrijden iets kunnen eten en drinken en de vereniging krijgt daardoor de inkomsten die nodig zijn om alle uitgaven te kunnen betalen.

Je zult er misschien niet altijd zin in hebben maar het is goed te beseffen dat het ontzettend gewaardeerd wordt. Immers, hoe meer mensen een kleine bijdrage leveren aan het functioneren van de club, hoe makkelijker het wordt om een zo leuk mogelijke vereniging te zijn voor jou en je kinderen. Want dat is tenslotte het streven.

Voor de bardiensten werken we met barcaptains en vrijwilligers:

Barcaptains zijn mensen die wat meer van het bargebeuren weten en aan de vrijwilligers de nodige instructie kunnen geven. Zij openen ’s ochtends het clubhuis en sluiten na de wedstrijden het clubhuis weer af.

(Bar) Vrijwilligers zijn de ouders van kinderen die bij HVM hockeyen. Zij worden door de barcommissie ingedeeld op zaterdag tijdens wedstrijden van hun kind. Enige uitzondering hierop zijn coaches van deze teams omdat zij tijdens de wedstrijd op het veld aanwezig moeten zijn.

Zij worden door de barcommissie ingedeeld op zaterdag tijdens wedstrijden van hun kind. Op zaterdagochtend is het altijd erg druk bij de wedstrijden van de mini’s en dan worden er 3 vrijwilligers per bardienst ingedeeld. ’s Middags is het wat rustiger en kan volstaan worden met 2 vrijwilligers. Per seizoen doet de barcommissie maximaal twee a drie keer een beroep op u per spelend kind.